2011. okt 13.

Hány rendőr kell egy padon fekvő hajléktalannak kinéző személy ellen?

írta: Lmagazin
Hány rendőr kell egy padon fekvő hajléktalannak kinéző személy ellen?

Tovább erősödik a közbiztonság a VIII. kerületben. Akár nyolc ember, rendőr és városőr jut egy padon fekvő ember "ártalmatlanná tételéhez". Mindeközben a bűnűzők a közeli utcákban vidáman törik fel az autókat, írja a magyarinfó blog.

 

K.A.: Ültem. Egy padon. Jó, persze, nem csak ennyi volt az egész. Eredetileg ugyanis feküdtem egy pokróc és egy szatyor volt nálam, és egy lakossági bejelentés szerint koldultam. Nemsokára megérkeztek a rendfenntartók három autóval, összesen nyolcan. Először négy kerületőr igazoltatott és szólt, hogy a fekvést hagyjam abba, úgyhogy felültem. Ezután közölték, hogy be kellene fáradnom a Víg utcai kerületi szabálysértési irodába, mert közterületen való életvitelszerű tartózkodás szabálysértését követtem el, amit érkezésükkor le is fotóztak. Innentől sajnos a kapcsolatunk félresiklott, én ugyanis közöltem, hogy semmit nem csináltam, hanem csendben, egy helyben ültem senkit nem zavarva, előtte meg egy kicsit feküdtem hasonló aktivitással, így én biztos, hogy nem szeretnék innen távozni, hanem inkább folytatnám az eddigi passzívkodásomat. Ekkor közelebb jött a négy rendőr is, így maximum 20 perccel azután, hogy ledőltem a padra, immáron nyolc rendvédelmi dolgozó állt körbe és próbált valamit kezdeni azzal a ténnyel, hogy én ülök, és ezt nem vagyok hajlandó abbahagyni. Többször informáltak róla, hogy ezzel hány fajta szabálysértést követek el, én ellenben jeleztem hogy nekem alapvetően jogomban áll ülni egy padon, sőt, akár még elheveredni is. Végül arra jutottak, hogy márpedig én akkor is velük tartok, úgyhogy erővel hátracsavarták a kezeimet, összebilincselték őket, majd a kitekert karom alá nyúlva elhúztak az egyik autóhoz, bepakoltak és elvittek a kerületi kapitányságra.

a teljes cikk ITT

Szólj hozzá