Hosszabb sor a Postán
Tíz-tizenöt perccel hosszabb várakozási időre kell lelkileg felkészülni azoknak, akik a Béke téri postán szeretnék az ügyeiket intézni, amióta üzembe helyezték a hivatal ügyfélhívó rendszerét. Eddig az volt a szokás, hogy mindenki sorba állt az előtt az ablak előtt, ahol kiszolgálták, így csak az elől lévők száma határozta meg mennyi ideig kell várakozni.
- Fizetés környékén megesett, hogy fél órát is vártunk a csekkek befizetésére, de dolgoztak az összes ablaknál, így folyamatosan lehetett haladni. Most sorszámot kell kérni, de nincs kiírva sehova, van aki sorba áll ahogy máskor, aztán az ablaknál visszaküldik, hogy szám nélkül nincs ügyintézés. Ez felháborító, ráadásul az új rendszer óta csak ketten-hárman dolgoznak - mondta Nemes Istvánné, aki a munkában lévő felnőtt gyermekei közüzemi számláit készült befizetni.
Az elégedetlenkedők közül volt, aki azt nem értette, hogy egy kis posta számára miért kellett milliókat költeni közpénzből egy olyan ügyfélhívóra, ami korszerű kiszolgálás helyett csak hosszabb várakozási időt eredményez, de elhangzottak olyan találgatások is, hogy nincs itt szó másról, mint ismét valamelyik fideszközeli vállalkozó gazdasági helyzetbe hozásáról. Nemes Istvánné ígérete szerint megkeresi a panaszával a kerület fideszes országgyűlési képviselőjét, amennyiben Kucsák László érdemi választ adna az ügy megoldására a későbbiekben visszatérünk a balul sikerült postai ügyfélhívó esetére.