2011. már 19.

Shortolásból gazdagodott Lázár János?

írta: Lmagazin
Shortolásból gazdagodott Lázár János?

 

Legalábbis ezt mondta többek közt Lázár, a mai napon nyilvánosságra került hangfelvételen. A politikus azt ecsetelte, hogy "aki ügyesen manőverezett az elmúlt évek árfolyam-ingadozásai közepette, az jól is járhatott".
A szegényekhez is volt egy-két jó szava.
"Én soha nem szégyelltem, hogy mim van, dolgozom keményen. Abban a miliőben nőttem fel, hogy a munka nem szégyen, a munka eredményét sem kell szégyellni. Az ember gyűjtsön, építkezzen kockáról kockára. Aki erre nem képes, akinek nincs semmije, az annyit is ér, én azt gondolom. Aki nem vitte semmire az életben, az annyit is ér, ezt tudom mondani. Annak annyi az élete. Ez az én véleményem"
Lázár János (Lézer Jánosként is ismert) Hódmezővásárhely polgármestere, országgyűlési képviselő, a Fidesz frakció vezetője. Azé a Hódmezővásárhelyé, ahol a legnagyob az egy főre jutó eladósodás.
Akkor halljuk a hangfelvételt:

A Fidesz azzal mosdatta a Lázár-beszédet, hogy a frakcióvezető a "megélhetési politikusokról" beszélt. Ez a kifejezés viszont sehol nem szerepel a szövegben. Az viszont igen, hogy Lázár az "ember"-re hivatkozik, mielőtt azt mondja, hogy "akinek semmije sincs, az annyit is ér".

 

Szólj hozzá