Az áldozatnak kell reklámoznia a hóhért?
Akitől elvették az árusítás jogát, annak kell reklámoznia az oldalában nyílt "Nemzeti Dohányboltot"?
Mint azt tudjuk, gondoskodó derék kormányunk mindenkitől elvette a dohánytermék árusítási jogát, mondván "szokjon le a magyar a cigiről". Persze tisztában van azzal minden NERtárs, hogy nem erről van szó valójában, hanem a dohányból származó busás haszon megfelelő mederbe tereléséről. Márpedig csak az a jó meder, amely a fideszes zsebekbe vezeti a dohánymutyi milliárdjait.
A legújabb szép hajtása a medermélyítésnek, hogy a nem nemzeti LIDL reklámozza a nemzeti dohánymutyi újonnan nyílt üzletét. A mutyista plakát rögtön a vásárló képébe tolakodva, a bejárattal szemben van kiragasztva, hogy azt még az olvasni nem tudó óvodás is lássa.
Na jó rendben, adtak a szarnak egy jókora maflást (kokit-sallert) a dohány árusítás betiltásával, de milyen vastagbőrű pofa kell ahhoz, hogy a dohánymutyista a mutyi áldozatnál helyezi el a reklámját?
Itt jegyeznénk meg, hogy a dohánymutyi elött egy kereskedő kb 20ft-ot nyert egy doboz cigin, a mutyisták haszna ennek legalább az ötszöröse, és az eddigi durva cigi áremelések is az ő gazdagodásuk érdekében történtek.