2013. dec 16.

Az áldozatnak kell reklámoznia a hóhért?

írta: Lmagazin
Az áldozatnak kell reklámoznia a hóhért?

IMG_20131211_192720_1.jpgAkitől elvették az árusítás jogát, annak kell reklámoznia az oldalában nyílt "Nemzeti Dohányboltot"?

Mint azt tudjuk, gondoskodó derék kormányunk mindenkitől elvette  a dohánytermék árusítási jogát, mondván "szokjon le a magyar a cigiről". Persze  tisztában van azzal minden NERtárs, hogy nem erről van szó valójában, hanem a dohányból származó busás haszon megfelelő mederbe tereléséről. Márpedig csak az a jó meder,  amely a  fideszes zsebekbe vezeti a dohánymutyi milliárdjait.

A  legújabb szép hajtása a medermélyítésnek, hogy a nem nemzeti LIDL  reklámozza a nemzeti dohánymutyi újonnan nyílt üzletét. A mutyista plakát rögtön a vásárló képébe tolakodva, a bejárattal szemben van kiragasztva, hogy azt még az olvasni nem tudó óvodás is lássa.

Na jó rendben, adtak a szarnak egy jókora maflást (kokit-sallert) a dohány árusítás betiltásával,  de milyen vastagbőrű pofa kell ahhoz, hogy a dohánymutyista a mutyi  áldozatnál helyezi el a reklámját? 

Itt jegyeznénk meg, hogy a dohánymutyi elött egy kereskedő kb 20ft-ot nyert egy doboz cigin, a mutyisták haszna ennek legalább az ötszöröse, és az eddigi durva cigi áremelések is az ő gazdagodásuk érdekében történtek.  

IMG_20131212_201248.jpg

Szólj hozzá

áremelés lopás államosítás adóemelés trafikmutyi fideszmutyi