2013. okt 04.

Narancsba borult a Zöldsorompó

írta: Lmagazin
Narancsba borult a Zöldsorompó

Pásztor József kicsi.jpgKakasné Pethő Ágota részére

Tisztelt Hölgyem!

Meglepetéssel olvastam  nyílt levelét egy napokban feltárt súlyos környezetszennyezéssel kapcsolatban. Öntől,mint környezetvédőtől én azt várnám, hogy  tiltakozik a környezet súlyos károsítása ellen! Nem ezt teszi, hanem szennyvíz-leürítésről beszél.

A Televízió különböző adásaiban én nem szennyvizet,hanem a környezetet súlyosan károsító, sűrű iszapos olajat láttam, melyet eltemettek!

Egyébként a Városkép újságban ma az Ön levele után ha egyet lapozna, olvashatná azt a cikket, amit a jelenlegi Városvezetés írt, miszerint 2010-ig a szennyvíz kezelése megengedett volt. Ergo: nem eltemették, hanem kezelték!!!! Szennyvíz és olajiszap Ön szerint ugyanaz?!

Írásában bizony Ön próbálja elbagatellizálni az ügyet környezetvédő létére. Ön beszél egy olyan komposztálóról, ami nagyon helyesen nem valósult meg. Mit gondol a leöntött nagy mennyiségű olajiszap és hasonló anyagok megsemmisítése mennyibe került volna??!! Vajon hová lett az erre szánt pénz? Azt gondolom Tisztelt Hölgyem, Ön sokkal inkább politizál, mint környezetet véd. Személy szerint úgy érzem, hogy az ilyen és ehhez hasonló disznóságokat nyilvánosságra kell hozni és nem eltusolni, bárki legyen is éppen vezető pozícióban!

Megjegyzem még,hogy Pestimrén születtem és itt is élek a családommal együtt. Remélem,Ön is!

Pásztor József

Szólj hozzá

környezetvédelem pestszentimre xviii pásztor józsef